Sponsored magazine

SM WildkampEen sponsored magazine is een prachtig medium om relaties te informeren en aan u te binden. Voor relatiemarketing is het sponsored magazine een bijzonder efficiënt medium. Het tijdschrift oogt als een onafhankelijke uitgave en wordt gemaakt in opdracht van een bedrijf. Een sponsored magazine geeft een goed beeld van een bedrijf.

Waarom?

  • Het schept een band met het publiek en versterkt de relatie (klantbinding);
  • Het is afgestemd op de informatiebehoefte van de lezer;
  • Het geeft een goed en positief beeld van het bedrijf;
  • Er is ruimte om uitgebreider in te gaan op bepaalde onderwerpen.

Wat krijgt u precies?

Eisma heeft ruime ervaring in het maken van magazines. Wij kunnen een aantal zaken voor u verzorgen

  • Het maken van een bladformule als basis voor het magazine: wie is de doelgroep, welke rubrieken, wat is de tone of voice? Maar ook verschijningsfrequentie en kostenbegroting.
  • Het maken van een stramien voor de opmaak: wat is de uitstraling van uw blad.
  • Het schrijven van de artikelen; redactie, eindredactie en fotografie.
  • De opmaak van het tijdschrift.
  • Eventueel kunnen we een rol spelen in het drukken en verspreiden van het blad.

Werkwijze

  • Allereerst gaan we met u in gesprek om tot een bladformule te komen.
  • Eisma doet een voorstel voor de bladformule met daaraan gekoppeld een voorstel voor de vormgeving.
  • Als dit is vastgesteld wordt gezamenlijk per rubriek gekeken hoe deze redactioneel worden gevuld.
  • De artikelen worden geschreven, geredigeerd en de foto’s worden genomen.
  • Het magazine wordt artikel voor artikel opgemaakt.
  • Het magazine wordt gedrukt en verspreid.

Gedurende al deze stappen wordt de opdrachtgever nauw betrokken bij het tot stand komen van het blad

Planning

Afhankelijk van de omvang en uw wensen.

Prijs

Afhankelijk van allerlei factoren. Prijs op aanvraag.

Neem contact met ons op voor meer informatie of bekijk eerst een aantal voorbeelden, bijvoorbeeld het relatiemagazine van Wildkamp: ‘Goed bezig‘ of de vakglossy van Vaillant: ‘VONK!‘.

Meer over het maken van een content marketing strategie.

Over Margriet Brus

Margriet Brus is redacteur bij Eisma Content Marketing en Installatie & Sanitair. Haar focus bij Eisma Content Marketing ligt op videoproducties, animaties en projectdocumentaties.