Whitepaper

In een whitepaper laat de opdrachtgever zien welke kennis hij in huis heeft over een bepaald onderwerp. Een whitepaper heeft een objectief karakter en reikt oplossingen aan voor een bepaald probleem. Doel is om het publiek bewust te maken van de grote hoeveelheid kennis die de opdrachtgever in huis heeft. Een extra doel is om met een whitepaper leads te genereren. Daarom adviseren wij een aanvraagformulier in te richten waarmee de whitepaper opgevraagd kan worden.

Waarom

  • Laten zien welke kennis u heeft en zet u op de kaart als expert.
  • Goede manier om leads te genereren.

Wat krijgt u precies?

Een whitepaper bestaat uit ongeveer 4 pagina’s/ totaal 1500 woorden. Foto’s en input komen van de opdrachtgever.

Werkwijze

  • Doelstelling van de whitepaper wordt vastgesteld. Wat wil de opdrachtgever bereiken?
  • Redacteur interviewt een specialist om alle noodzakelijke kennis te krijgen.
  • Redacteur schrijft de whitepaper.
  • Goedkeuring op whitepaper door opdrachtgever.

Planning

Looptijd is ongeveer 3 weken.

Prijs

€ 1450,-

Meer over het maken van een content marketing strategie. 

Over Margriet Brus

Margriet Brus is redacteur bij Eisma Content Marketing en Installatie & Sanitair. Haar focus bij Eisma Content Marketing ligt op videoproducties, animaties en projectdocumentaties.