Hulp bij contentverspreiding

Eindelijk is je content af: de blogs zijn geschreven, de whitepaper is opgesteld en vormgegeven, de video’s zijn geschoten en het webinar is uitgezonden. Klaar is Kees. Nu door naar het volgende project!

Maar zo werkt dat natuurlijk niet. Als alles gereed is dan begint het pas: de verspreiding van je content. Aan de hand van een contentplanning ga je de items (online) publiceren. Gefaseerd en door middel van contentmappen zorg je ervoor dat de content op het juiste moment online beschikbaar komt.

Geen tijd?

Regelmatig zien we onze klanten worstelen met deze fase: de contentdistributie. Goede content is beschikbaar, maar de tijd ontbreekt om de verspreiding daarvan gedegen te verzorgen.

Sinds dit jaar helpen we daarom ook bij de verspreiding van content. Of dit nu content is die we zelf voor onze klanten hebben gemaakt of content die al voorhanden is. Zo stellen we nieuwsbrieven op in de gewenste huisstijl, vullen we deze met relevante content en verzenden we ze uit naam van de klant naar hun relaties. Desgewenst kunnen we deze e-mails ook segmenteren op naam van verschillende contactpersonen binnen het bedrijf. Zo ontvangt elke relatie de e-mailnieuwsbrief ook uit naam van zijn eigen contactpersoon.

Daarbij is het ook mogelijk om het bereik van Eisma in te zetten voor de verspreiding. Zo kunnen wij bereik creëren buiten jouw eigen relaties om.

Op deze manier kunnen wij, naast partner in contentcreatie, ook partner zijn in contentdistributie.

Meer weten over contentverspreiding? Lees dan deze vier tips door. Wil je hulp bij de distributie van jouw content of meer informatie? Neem dan contact met ons op.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *