Webinars, video’s, interviews, klantensessies: de redactie van Eisma Content Marketing is veel op pad. Geen dag is dan ook hetzelfde. Nieuwsgierig hoe het er op zulke dagen aan toe gaat? Hieronder een korte impressie ‘behind the scenes’.
Het kaaspakhuis van FrieslandCampina is goed voor een productie van 57000 ton kaas per jaar. De verschillende kazen worden over de hele wereld getransporteerd. Na een verwoestende brand in 2014 moest het pakhuis opnieuw gebouwd worden. ASSA ABLOY heeft laad- en lossystemen gerealiseerd en wilde daar graag een projectdocumentatie over laten maken. Filmen op zo’n unieke locatie maken we niet iedere dag mee! We zijn bezig met de ‘finishing touch’ van de video, dus deze komt binnenkort online.



30 mei gaven we het webinar over hoe te starten met content marketing vanuit de studio van Online Seminar in Amsterdam. Maar hoe gaat het er nu eigenlijk achter de schermen aan toe bij een webinar?




Ook is de redactie weer hard aan het werk voor de tweede editie van VONK!, de vakglossy die Eisma Content Marketing maakt voor verwarmingsfabrikant Vaillant. Dit brengt ons op bijzondere plekjes in Nederland. Installateurs met bijzondere hobby’s, intrigerende verhalen en locaties waar je u tegen zegt. Bedrijven en mensen die je nooit ergens in de media tegenkomt, maar die te bijzonder zijn om te negeren. VONK! gaat over de passie en drijfveren van deze ondernemers, met oog voor detail en het ongewone in het gewone. Dit najaar verschijnt hij weer en we mogen alvast vertellen dat het weer een pareltje wordt.

We komen niet alleen in Nederland op bijzondere plaatsen, soms moeten we ook op pad naar Duitsland of België voor onze klanten. Zo moesten we vorige week naar Waregem voor ROCKFON, leverancier in plafond- en wandoplossingen. Architect Jos Leyssens, van architectenbureau Licence to Build, vertelt over het belang van akoestiek in scholen en hoe hij daar bij de bouw van een nieuwe school aandacht aan heeft besteed.
