Ga naar hoofdinhoud

Webinar 2.0

Het Webinar van Eisma Content Marketing is een doeltreffende manier om bijna 1 op 1 kennis over te dragen aan jouw doelgroep en je zo als kennispartner aan de markt te presenteren. Bovendien beschik je na afloop over een schat aan informatie over de deelnemers, zodat je heel gericht vervolgstappen kunt ondernemen. Om de informatie over jouw doelgroep en de inhoud van het webinar optimaal te benutten heeft Eisma Content Marketing een Webinar 2.0 ontwikkeld. Hierbij bieden wij, naast het webinar zelf, extra formats aan, zoals: een persbericht, blog, FAQ, meerdere nieuwsberichten en een follow-up on demand. Zo krijg je naast ondersteuning ook hulp bij de afwikkeling van het webinar.

Waarom?

  • Interessante informatie over de deelnemers en de inhoud van het webinar gaat na afloop niet verloren
  • De input van de klant wordt gebruikt; dit geeft een gevoel van verbondenheid tussen bedrijf en de klant
  • Je kunt jouw doelgroep na het webinar ook bereiken met waardevolle content
  • De impact van uw boodschap wordt vergroot
  • Je krijgt na de uitzending ook gegevens over de terugkijkers en de call to action buttons
  • De extra content die we naar aanleiding van het webinar leveren kun je gebruiken in een uitgekiende ‘content mapping’: rond het in het webinar behandelde onderwerp kun je regelmatig bij jouw klanten terugkomen (op jouw website, via mailings of in een nieuwsbrief) met steeds nieuwe input

Wat krijg je?

Behalve dit allemaal, krijg je bij een webinar 2.0 het volgende extra:

  • FAQ uit webinar
  • Artikel; samenvatting van het webinar
  • Drie korte nieuwsberichten met foto
  • Optioneel: projectdocumentatie van een project dat is besproken in het webinar. Dit bestaat uit een artikel, foto’s en een video.

Werkwijze

  • Binnen twee werkdagen na het webinar krijg je een persbericht met opvallende uitspraken, vragen of polluitslagen
  • Een week na het webinar worden naar aanleiding van de chatgeschiedenis en de enquête de meest gestelde vragen met antwoorden (FAQ) op een rij gezet en worden de nieuwsberichten gemaakt.
  • De optionele projectdocumentatie bestaande uit video, foto’s en een artikel ontvangt u maximaal twee maanden na de uitzending

Planning

De voorbereiding voor het webinar neemt ongeveer 10 tot 12 weken in beslag. Na de uitzending zijn we nog ongeveer 6 tot 8 weken actief.

Prijs

Er zijn verschillende variaties mogelijk voor het webinar 2.0, want het totale pakket moet aansluiten bij jouw doelen en wensen. De prijs is dan ook op aanvraag.

Meer over het maken van een content marketing strategie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *