Vijf vragen aan: Jeroen van der Molen

Wie werken nu eigenlijk voor Eisma Content Marketing? Zo nu en dan geven we een kijkje achter de schermen en maak je kennis met iemand van Eisma Content Marketing. Deze keer Jeroen van der Molen, commercieel manager bij Eisma Content Marketing.

”Ik kreeg ooit een pikant mailtje van een klant, bestemd voor een andere Jeroen.”

Wat doe je precies binnen Eisma?

Jeroen van der MolenAls commercieel manager ben ik verantwoordelijk voor de advertentie-inkomsten bij Eisma Bouwmedia en ben ik commercieel eindverantwoordelijk voor Eisma Content Marketing. Dit is een ontzettend leuke en uitdagende functie waarin ik met een team van collega’s de contacten onderhoud met onze (potentiële) klanten. Naast het aansturen van de verkoop ga ik zelf ook op pad om met klanten in gesprek te gaan en te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. De afgelopen jaren is dit erg veranderd. Naast het zijn van een toeleverancier in bereik door middel van vakbladen, websites en e-mailnieuwsbrieven, gaan we ook steeds vaker intensievere samenwerkingen aan met onze klanten. We kijken dan samen hoe wij hun verhaal het beste naar buiten kunnen brengen door middel van content marketing.

Op welk project ben je het meest trots?

Ik ben heel trots op het gehele proces waarin we met zijn allen zitten. Het is gaaf om te zien en te mogen deelnemen aan wat we op dit moment allemaal doen. We hebben ontzettend mooie samenwerkingen met klanten waarin we mooie dingen mogen maken, en welke weer bijdragen aan een positief resultaat. Daarnaast is het samenwerken met collega’s van andere BV’s alleen maar intensiever geworden. Vooral content marketing is echt iets wat we met zijn allen doen en waar we samen een bijdrage aan leveren.

Wat is het grappigste of opmerkelijkste dat je tijdens je werk hebt meegemaakt? 

Waar een wil is, ben ik weg

Ik kan het nu hebben over een pikante mail die ik heb ontvangen van klant die voor een andere Jeroen was bestemd, of die keer dat ik een kop koffie over onze destijds nieuwe sales directeur heb gegooid. Maar het meest kenmerkende, en volgens mijn collega’s ook wel grappige, zijn mijn Babylonische spraakverwarringen betreffende spreekwoorden en gezegden. Wat dacht je van: “Waar een wil is, ben ik weg”, “De aandeelhouder wint” en “Daar zakt je hemd van af”.

Wat weten de meeste collega’s niet van jou?

Je hebt het Epke Zonderland-element, het Joertsjenko-element, het Tsukahara-element en de Kovacs-beweging. Maar wat mijn collega’s niet kennen de “Molen”-shuffle. Dit is in mijn voetbalteam een alom geprezen voetbalmove die ik voorheen wat vaker en nu nog incidenteel (heeft iets met leeftijd te maken) maak.

Maak de zin af: ik ben pas echt tevreden als…

Mijn collega’s zouden voor me invullen: wanneer er genoeg omzet op het bord staat ;). Maar in werkelijkheid ben ik pas echt tevreden wanneer er overall een goede werksfeer heerst waarin collegialiteit en het samenwerken centraal staat. Dit leidt er namelijk toe dat we onze relaties optimaal kunnen bedienen en de klanten blij en tevreden zijn met ons.

Ook benieuwd naar andere collega’s? Lees dan hier meer over EllenRensKoen, Gepke, Inge en Margriet.

Vijf vragen aan: Ellen Holler

Vijf vragen aan: Rens Sturrus

Vijf vragen aan: Koen Wieriks

Vijf vragen aan: Inge van Ditshuizen

Vijf vragen aan: Gepke Poortinga

Vijf vragen aan: Margriet Brus

Over Gepke Poortinga

Gepke Poortinga is journalist bij Eisma Content Marketing. Ze maakt onder andere videoproducties, schrijft artikelen, bedenkt animatiescripts en begeleidt webinars.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *