Voorbeeld: Toyota blogt over actuele thema’s

Het schrijven en publiceren van blogs is een goede manier om jezelf en je kennis onder de aandacht te brengen bij jouw publiek. En natuurlijk is het ook goed voor je online vindbaarheid.

Dat weet ook Toyota Material Handling, dat op haar site blogt over thema’s die hun doelgroep aanspreken, zoals een veilige werkomgeving, efficiënt werken en rijden op waterstof. Voor het schrijven van blogs over dat laatste onderwerp werd Eisma Content Marketing ingeschakeld. Inmiddels heeft Toyota twee blogs gepubliceerd: ‘Waterstof: brandstof van de toekomst?‘ en  ‘Vijf misverstanden over waterstof’. Binnenkort volgen er nog meer blogs over dit onderwerp. Op deze manier wil Toyota haar klanten op de hoogte houden van actuele ontwikkelingen en ze helpen bij het maken van de juiste keuze voor hun bedrijf.

Meer lezen over bloggen?

Whitepaper: boost je bekendheid met bloggen

Bloggen? Niet aan beginnen!

Maak je bedrijf bekend, ga bloggen!

Over Margriet Brus

Margriet Brus is content-coördinator bij Eisma Content Marketing. Ze begeleidt videoproducties, animaties, infographics en webinars en schrijft natuurlijk ook zelf artikelen.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *