Aanvragen magazine Content Wil je ons nieuwe magazine Content ontvangen? Dat kan! Laat dan hieronder je gegevens achter. Input voor de aanmeldpagina webinar Promotie en Techniek Met dit formulier lever je input aan voor de webinar uitzending die Eisma Content Marketing samen met je voorbereidt. Met deze input maken wij de aanmeldpagina voor je klaar.ContactgegevensJe eigen naam(Vereist) Voornaam Tussenvoegsel Achternaam Je eigen e-mailadres(Vereist) De uitzendingTitel van de webinar uitzending(Vereist) *Vul bij bovenstaande GEEN werknaam in. WEL de uiteindelijke naam van de uitzending die je gebruikt voor de werving van kijkers. Bijvoorbeeld: Help! Mijn klant wil een Warmtepomp, Top! Vrouwen in het transport, Elektrische voertuigen in je wagenpark; hoe pak je dat aan?)Datum van de (live) uitzending DD dash MM dash JJJJ Uitzendtijdstip(Vereist) Uren : Minuten Wat moet er op de aanmeldpagina staan?Upload hier de foto en het logo voor in marketinguitingen(Vereist) Sleep bestanden hierheen of Selecteer bestanden Max. bestandsgrootte: 64 MB. *Deze foto gebruiken wij o.a. op de registratiepagina. Tip: gebruik niet een te drukke afbeelding. Eigenschappen van de foto: liggend formaat. 1200 x 1200 pixels. Voorbeeld van een registratiepagina. Upload hier de (portret)foto's van de sprekers voorzien van voor - en achternaam(Vereist) Sleep bestanden hierheen of Selecteer bestanden Max. bestandsgrootte: 64 MB. Gewenste invulvelden op de registratiepagina(Vereist) Voornaam Achternaam E-mailadres Telefoonnummer Regio/postcode Functie Bedrijfsnaam *Dit zijn de (contact)gegevens die de kijker achterlaat om deel te nemen aan het webinar. Hou de drempel voor deelname laag, dus vraag niet te veel. Korte wervende tekst voor in de communicatie (tot 300 woorden):(Vereist)*Denk hierbij aan de volgende onderdelen: de introductie met hierin de belangrijkste informatie. De aanleiding voor het webinar (de actualiteit, of wetswijziging). De sprekers: wie spreken er, vanuit welke expertises en wat is de strekking van hun boodschap? Welk probleem lost deze webinar uitzending voor de kijker op? Creëren van bewustzijn van onmisbaar webinar voor bijhouden vakkennis. Voorbeeld: Rensa WebinarE-mails na registratieStandaard ontvangt de kijker van de uitzending een e-mail na registratie, net voor de uitzending en na afloop van het webinar een follow-up mail. In deze follow-up mail ontvangen zij de terugkijklink. Wil je de standaard follow-up mail verzenden? Ja Nee Sectie-eindeHeb je nog opmerkingen of vragen? Δ Gerelateerd