Whitepaper - Eisma Content Marketing Ga naar hoofdinhoud

Whitepaper

In een whitepaper laat de opdrachtgever zien welke kennis hij in huis heeft over een bepaald onderwerp. Een whitepaper heeft een objectief karakter en reikt oplossingen aan voor een bepaald probleem. Doel is om het publiek bewust te maken van de grote hoeveelheid kennis die de opdrachtgever in huis heeft. Een extra doel is om met een whitepaper leads te genereren. Daarom adviseren wij een aanvraagformulier in te richten waarmee de whitepaper opgevraagd kan worden.

Waarom

  • Laat zien welke kennis je hebt en zet jezelf op de kaart als expert.
  • Goede manier om leads te genereren.

Wat krijg je?

Tekst voor een whitepaper voor 4 pagina’s (1.500 woorden), inclusief vormgeving.

Werkwijze

  • Doelstelling van de whitepaper wordt vastgesteld. Wat wil de opdrachtgever bereiken?
  • Inhoudelijke input wordt aangeleverd door de opdrachtgever.
  • Redacteur schrijft de whitepaper.
  • Goedkeuring op whitepaper door opdrachtgever.

Planning

Looptijd is 6 tot 8 weken.

Prijs

€ 2050 voor de tekstproductie en vormgeving.

Bekijk hier een voorbeeld whitepaper. 

Meer over het maken van een content marketing strategie. 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *