Whitepaper

In een whitepaper laat de opdrachtgever zien welke kennis hij in huis heeft over een bepaald onderwerp. Een whitepaper heeft een objectief karakter en reikt oplossingen aan voor een bepaald probleem. Doel is om het publiek bewust te maken van de grote hoeveelheid kennis die de opdrachtgever in huis heeft. Een extra doel is om met een whitepaper leads te genereren. Daarom adviseren wij een aanvraagformulier in te richten waarmee de whitepaper opgevraagd kan worden.

Waarom

  • Laat zien welke kennis je hebt en zet jezelf op de kaart als expert.
  • Goede manier om leads te genereren.

Wat krijgt u?

Tekst voor een whitepaper voor 4 pagina’s (1.500 woorden). Indien gewenst kunnen wij de whitepaper opmaken in uw huisstijl. Prijs op aanvraag.

Werkwijze

  • Doelstelling van de whitepaper wordt vastgesteld. Wat wil de opdrachtgever bereiken?
  • Inhoudelijke input wordt aangeleverd door de opdrachtgever.
  • Redacteur schrijft de whitepaper.
  • Goedkeuring op whitepaper door opdrachtgever.

Planning

Looptijd is 6 tot 8 weken.

Prijs

€ 1.500,- voor de tekstproductie.

Kosten voor een opgemaakt document: op aanvraag.

Meer over het maken van een content marketing strategie. 

Over Margriet Brus

Margriet Brus is content-coördinator bij Eisma Content Marketing. Ze begeleidt videoproducties, animaties, infographics en webinars en schrijft artikelen.